Det har varit lite mycke ett tag...
Publicerad:

Dåligt med uppdateringar senaste veckan... jag vet. Om jag säger att jag har haft försäljningsrekord på jobbet i november *jublar*, så förstår Ni kanske varför jag inte har bloggat så mycket. Otroligt mycket jobb med andra ord!

Men i helgen hann jag med lite annat oxå. Lördagen tillbringade jag i köket. Bakade hela dagen, från klockan 14.00 till 23.30 på kvällen. Det blev en hel del gosaker

-Lingonlimpa
-Saffranslängder
-Lussekatter
-Pepparkaksmuffins
-Lakristkola
-Mjölkchokladpraliner
-Glöggcheesecake


Lite av julbaket

På söndagen bjöd vi på Inflyttningsfika/adventsmys. Pepparkakor, glögg och julskinka serverades samtidigt som vi kollade genom hela Sunes Jul och spelade sällskapsspel. Mycket trevligt!


Adventsfika hos oss!

Nu: göra en materialbeställning till Jobbet!

    Taggar:


   Anna

Oj så mysigt det ser ut, och vad duktig du har varit! :)


2010-12-01 / 19:11:29
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Jenny Andersson,Skellefteå

Oj vad du har bakat. Vilken mysig bild.


2010-12-02 / 09:34:54
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: