Life is Good!
Publicerad:

De senaste veckorna har jag varit på toppenhumör! Jag mår bra och Livet känns underbart. Jag tror att jag fick ny energi när jag åkte hem till Fränsta faktiskt. Ett avbrott från vardagen behövdes och jag tror att det är väldigt enkelt att hitta tillbaka till sig själv när man åker "hem" och får umgås med sin Familj. Så nu är jag mig själv igen! Glad, positiv och självsäker!

Jag märkte det väldigt tydligt igår, då jag cyklade hem från jobbet. Jag var jättetrött, hade galet ont i magen, cyklade i motvind och jag ville bara komma hem så fort som möjligt, men ändå så kände jag bara ren Lycka över att det var fredag och över hur himla bra jag egentligen har det! Life is Good and I am Happy! :-)

Nu: Leta nytt hotell till Egyptenresan, då vi inte får bo på det vi hade bokat....

    Taggar:


   Anna

Vad härligt att du mår så bra! Ta vara på det :)

Åå.. jag vill också på semester. Var i Egypten ska ni? och när?

Kram.


2010-08-21 / 11:26:08
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: