Helgen som nu är slut...
Publicerad:

För en gång skull så har vi haft en väldigt lugn och skön helg! Jag har längtat efter en sån här helg, då vi bara får vara hemma och slappa. Lite har vi dock gjort.

I fredags blev det ett besök hos Julia och Samuel. Goda våfflor och skrattvänligt spel bjöds det på hos dem. Trevligt! På lördagen blev jag akut sugen av kräftor. Så Boas och jag hade en mini-kräftskiva. Jag älskar verkligen kräftor och skulle vilja äta det oftare


Smarriga kräftor med tillbehör!

Idag har vi inte heller gjort så mycket. Vi har varit på 1-årskalas, vilket var trevligt! Imorgon är det dax för jobb igen. Som tur är så kommer det bli en väldigt lugn vecka för mig :-)

Nu:kolla läget...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: