Vilken är låten?
Publicerad:

Jag behöver hjälp! Jag söker en låt, men jag kommer bara ihåg musikvideon. Vet inte vem det är som sjunger och vet inte vad låten heter...

Kommer någon ihåg en musikvideo från år 2001 (tror jag, eller tidigt 2000-tal iallafall) där en man sitter i en liten båt (typ en eka). Båten flyter omkring i en stad och mannen sitter ensam i båten och i slutet av videon så drar han upp en man ur vattnet...

Om jag minns rätt så ´är det en rockballad. Det skulle kunna vara Nickelback för mannen som sitter i båten påminner lite om Chad Kroeger (Nickelback)... Kommer någon ihåg denna video? Och framförallt, kommer någon ihåg vad låten heter???

HJÄLP!

Ahhhh.... JAAA, just när jag har skrivit klart detta inlägg så kommer jag på det! Creed med My sacrifice! Så skönt... har bara funderat på detta i 2 timmar typ...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: