Söndagkväll...
Publicerad:

Helgen har varit bra! I lördags var vi iväg till Månika o Peter. Vi hjälpte dem med att kapa och klyva ved och som tack fick vi en galet god pirog till lunch och jag fick en mössa som jag kommer lägga ut en bild på senare.

På lördagkväll var det dax för tjejkväll! Innan jag cyklade iväg letade jag fram det vårigaste jag hade i min vintergarderob och plockade fram mitt vårsmink. Det var sååå skönt att få dra på sig en jeanskjol och sminka sig med rosa ögonskugga igen. Jag satte på mig min favorit jeansjacka och cyklade iväg i solnedgången på nysopade cykelvägar. Helt fantstisk känsla!

Vid 19.30 var jag framme hos Matilda. Vi satt och snackade om allt från liv till död tills de andra tjejerna dök upp, då fortsatte snacket heeela långa natten. Klockan 3.00 kom jag hem. Men vilken trevlig kväll vi hade! Vi var nog alla i behov att få snacka av oss lite. Tack Matilda, Julia och Alexandra för att ni lyssnar, förstår och stöttar! 

Idag har Boas och jag gjort en hel massa "måsten". Boas har kämpat med att sätta på sommardäcken på vår Volvo och under tiden städade jag bort mina vinterkläder ur garderoben. Det är sååå himla skönt att få plocka bort alla akrylstickade polotröjor, svarta byxor och svarta paljettoppar! Jag slängde en hel del, men mycket packade jag ner i kartonger till nästa vinter! Men nu så är min garderob vårfräsch... eller egentligen inte. Min garderob är nu helt tom! För alla mina vår/sommarkläder ligger i tvättkorgen och jag har ju inte shoppat nått nytt än, så i veckan får jag gå i de kläder jag har haft hela helgen typ... Men himla skönt känns det att jag har rensat garderoben och min "walk through closet"!

Vi var även och storhandlade idag, så nu är kylskåpet fullt! Köpte även det godaste som finns! Oreo's så Ikväll har jag tryckt i mig Oreos and Milk

Mmmm smarrigt! Mycket godare att doppa Oreos än Ballerina kladdkaka!

Nu är det nog dax för mig att sova eftersom det blev lite för lite sömn för mig f.g. natt. Som tur är så har jag sovmorgon imorgon!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: