Simma med Delfiner!
Publicerad:

Jag ska ju till Egypten i Oktober och när jag var hem till Fränsta förra veckan så frågade jag min lillasyster Carro hur det är Egypten, då sa hon att jag måste åka på en båttur så jag får snorkla tillsammans med vilda delfiner. Jag blev överlycklig och hade inte haft en tanke på att det finns delfiner i Egypten. "Det finns hur mycket delfiner som helst" menade Carro! Ahhh, tänk om Jag äntligen få simma med delfiner! Om jag får göra det så är det helt klart en dröm som går i uppfyllelse! Jag Lääängtar!

    Taggar:


   Jenniferw

Häftigt det låter att få simma med vilda delfiner, hoppas din dröm blir sann :) Trevlig kväll!


2010-04-13 / 22:48:40
Blogg: http://houseofyaya.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: