LååångFredag....
Publicerad:

Nu har jag städat, diskat och plockat lite, samt packat! Visst är det skönt när det är helt nystädat när man ska åka iväg en helg. Jag känner mig stressad hela helgen om jag vet att det är stökigt hemma. Snart åker vi alltså hem till FRÄNSTA :-) Och jag längtar!

Imorgon ska vi åka slalom/snowboard i Bydalen. På söndag blir det en lugn dag hos mamma o pappa med påskmiddag. Och på måndag blir det Ikea och besök hos min syster Marie med familj. Då får jag äntligen träffa sötisarna igen som jag inte sett på 3 månader!


De har nog vuxit rejält sedan jag träffade dem sist! Självklart har jag köpt med mig en massa presenter som jag ska skämma bort dem med! :-)

Nu ska jag fixa lite till innan det är dax att åka!

Glad Påsk till Er alla! För det tänker iallafall jag ha! :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: