Fantastisk Tisdag!
Publicerad:

Vilket väder! Solen skiner och när jag vaknade klockan 8.00 var det 6 grader varmt i skuggan. Jag börjar inte jobba förrän kl. 15 så jag har halva dagen på mig att var ute i solen :-)

Ska börja dagen med att duscha och försöka gräva fram vårkläder ur garderoben. Ska sedan dammsuga och städa lite, ställa iordning på balkongen och sitta där och käka lite lunch! Efter det ska jag cykla runt lite, bland annat cykla till Kappahl och pröva några klänningar. Gick förbi deras skyltfönster igår och blev kär i några klänningar, men hann aldrig in och prova dem! Ni måste spana in Kappahls "vintage" kläder! Kolla in alla 50-tals klänningar. Vill haaa!


 352963324384321570
Varför blir man alltid sååå shoppingsugen på våren?! Jag vill ha allt jag ser! Samtidigt som jag inte vill sätta på mig ett enda plagg av det som hänger i min garderob just nu. Svart & stickat, svart& stickat, svart & stickat, det är det som jag har att välja på just nu.... suck.

Dax att ta tag i denna fantastiska tisdag!
    Taggar:


   Matilda

Det tycker jag absolut att du ska göra. Det är så mycket roligare att lägga upp bilder om man kan göra de ännu finare än vad de är:)


2010-04-13 / 16:07:21
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   marre

Ska du resa något i sommar? :)


2010-04-13 / 19:55:24
Blogg: http://maaarre.blogg.se/


   ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Gillar designen på din blogg, speciellt bakgrunden! ^^ snygga naglar förresten :)


2010-04-13 / 19:56:03
Blogg: http://tjelsi.com


   Matilda

Det är photoshop och träning som gäller. Jag skulle ladda hem en provversion av psd om jag vore du. Det finns andra gratisprogram, tex paint.net, men inga av de andra programmen kan jämföras med psd.



Ladda hem en testversion, jag kan komma och hjälpa dig med lite enkla grunder om du vill. Lite tricks som gör bilderna finare.


2010-04-13 / 20:24:53
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: