4 blev 13....
Publicerad:

För en vecka sedan hade jag lite panik över att jag bara hade 4 kunder inbokade denna vecka. Jag tänkte att den här månaden aldrig kommer gå ihop om jag bara har 4 kunder denna vecka... samtidigt tänkte jag att det skulle vara skönt med en lugn vecka så jag kunde hinna bokföra och fixa min naglar... Men nu när veckan snart är slut och jag kollar i min kalender så ser att jag är uppe i 13 kunder denna vecka. Jag är himla tacksam att det finns kunder som är ute i sista sekund med att boka!

Imorgon är det fredag och jag har tre kunder, ska försöka hinna fixa mina naglar på höger fot oxå. Just nu har jag nämligen fransk manikyr på vänster fot och rosa glitter på höger, så det måste fixas...

Nu: plocka och fixa lite här hemma

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: