Söndagkväll!
Publicerad:

Jag har fått lite gjort idag, städat balkongen, plockat ihop hemma, tagit en promenad, varit upp på Solbacken. En perfekt söndag för mig som har varit så himla rastlös i helgen.

Eftermiddagen har jag tillbringat framför TV.n. Repriser av alla möjliga program och "Ensam mamma söker..." förståss, eller förståss kanske är fel att skriva. Jag ser ju bara på det för jag vill se hur det går för Christian.

Och nu är det den där dåliga svensk/tyska filmserien på TV 4. Jag tänkte att jag skulle ge den en andra chans, men efter 10 minuter så kände jag bara....nej, jag orkar inte se mer av det här. Så nu sitter jag framför datorn igen och skriver om absolut ingenting...

Jag har tagit fram alla postordekataloger ikväll och suttit och bläddrat i. Jag ska inte köpa några kläder förrän jag har gått ned 6kg till, men det börjar bli lite roligare att kolla på kläder nu igen. Jag känner även för att köpa nya gardiner hit till vardagsrummet. Jag skulle vilja köpa gardiner som går åt svart/brunt och guld, men det är så himla svårt att bestämma hur jag vill ha det. Vill jag ha panellängder, öljetter, enfärgade, mönstrade...? Jag kan verkligen inte bestämma mig vilken typ av gardin jag vill ha, så jag får väl gräva fram några gamla gardiner ur garderoben så länge.

Imorgon har jag en kund inbokad, inte mycket. Men jag hoppas att nya kunder börjar ringa imorgon, då vi har annonserat hela helgen.

Jag gjorde faktiskt om mina naglar i lördags, helt själv! Men bara på ena handen dock. Min högra hand ska jag fixa i veckan som kommer.


                     

                     

Så nu har jag svarta tippar med rosa glitter på! Jag är helnöjd och det känns bra att jag lyckades göra en hand utan problem... Nu är det bara den andra kvar och då måste jag göra den med min vänster...vi får väl se om det går lika enkelt....

Nu ska jag kramas med världens bästa ett tag!

    Taggar:


   Lesly

riktigt snyggt, hoppas att andra handen blev lika bra!


2009-09-30 / 17:50:30
Blogg: http://leslita.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: