Julen är här...
Publicerad:

Ja, hos mig iallafall. Jag längtar såååå galet mycket till jul och det är bara 3 veckor kvar till 1.a advent! Igår hade jag verkligen julstämning! Jag hämtade nämligen ut ett paket från Jotex igår. I paketet fanns dessa:


Den högsta är närmare 1 meter hög, så jag visste inte vart jag skulle förvara dem i 3 veckor, så därför ställde jag fram dem, tände dem, satte på julmusik och käkade pepparkakor! Julstämningen var på topp hemma hos mig igår!

Jag lovade dock Boas igår att jag inte ska köpa nå julpynt denna jul. Vi har massor med julpynt och julsaker så det räcker och blir över, men ändå brukar jag köpa nya saker varje jul. Men iår blir det alltså inget nytt. Jag köpte ju lite nytt i London i augusti så lite nya julgranskulor har jag ju redan. Vi kom dock överens om att vi ska köpa julsaker som vi saknar. Till exempel så slängde vi vår plastgran förra året så det måste vi köpa en ny och förmodligen gick en adventsljusstake sönder förra året så vi måste nog köpa en sån oxå..

Nu ska jag dammsuga och städa undan lite!

    Taggar:


   Sanne - bloggdesigner

Gud vad mysigt! Julen är härlig :)


2009-11-08 / 14:18:23
Blogg: http://sannelovesjoel.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: