Grattis, Alla Ni Som Fyller År Idag!
Publicerad:

Jag känner två personer som fyller år idag! Nämligen dessa två!


Min systers man, Larry och deras son Gabbe!

Stort Grattis till Er båda önskar Sofie & Boas

Så idag är det födelsedagsfirande för Larry och Gabbe och som vanligt så kan Boas o jag inte vara med! Det är alltid lika tråkigt att missa alla födelsedagar och inte få chans att vara med på familjemiddagar! Särskilt tråkigt är det en sån här viktig födelsedag, det är ju nämligen Gabbes första födelsedag!

Några bilder från Gabbes första år kommer här!


Gabbe ca. 3 veckor gammal


Gabbes första jul, endast 4 veckor gammal. Här med moster Sofie!


Gabbe sover sött på sin Barnvälsignelse, 4 månader gammal.


Gabbe. 5 månader, på besök hos moster Sofie & Boas


Gabbe, 7 månader. Lika glad som alltid!


Gabbe 10 månader. Hur charmig som helst :-)


Gabbe i september 2009, då jag träffade honom senast... Helt klart den sötaste lilla killen som finns!

Ja, så söt systerson har jag! *stolt* :-) Och om bara 2 veckor så får jag träffa honom och hans supersöta syster igen! Jag LÄNGTAR....!

Nu ska jag försöka hitta på något att göra!





    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: