Första julklappen inhandlad!
Publicerad:

Idag gick jag en snabb runda på stan och passade på att köpa första julklappen för iår. Bara 7 klappar kvar att köpa nu... Jag har börja skriva lite på min önskelista, men den är inte helt klar än. Här kommer en lista på några saker som jag önskar mig.

1. Skrivare (en bra!)
2. Träningskort
3. Presentkort på Gina Tricot
4. Salt och pepparkvarn
5. Twilightböckerna (dock inte den första)
6. Baddräkt (eller presentkort på Stadium)

Listan kommer att bli längre...

Fredagkväll. Blir en hemmakväll med Boas. Tacopaj framför Idol. Väldigt lugnt med andra ord.

Jag köpte Anthon Bergs choklad som heter Salmiak idag. Stor besvikelse! Kommer aldrig köpa igen... Lakritssmaken var för skarp tyvärr...

Nu ska jag titta på Förkväll, trots att jag skäms varje gång Elisabeth Höglund öppnar munnen... Borde inte hon få sparken snart...?
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: