Tomat, tomat, tomat!
Publicerad:

Japp, igår låg jag ute och solade och lyckades bränna mig på bröstkorgen och ansiktet. Så nu har jag den där fina tomatrödafärgen i ansiket :-) Nej, jag försöker bara intala mig att det är fint, då jag inte kan bli brun, utan alltid blir röd så måste jag försöka tycka det är fint.... typ... 

Igår började även mina små tomatplanter växa också! Jag har varit lite orolig för att jag hade inte sett ett spår av växtlighet där jag planterade fröna, men igår var det grönt i lådan! Så det verkar som om det blir tomater på balkongen iår!

Igår var vi till stugan och städade, så vi kan börja sova i den. Och Sven och Ulrika hade byggt klart deras inglasning. Och det var nog den absolut finaste inglasning jag sett någonsin! Kolla in bilderna och föreställ er sjön utan is och en vacker solnedgång samt gröna träd och buskar runt om!:







Visst är uterummet fint! Gissa om vi ska sitta här i sommar och titta ner på sjön och se solnedgången!

Ska nog försöka övertala mamma och pappa att bygga något sånt här i Gissjö oxå! För det är verkligen så mysigt!


Lite andra bilder från gårdagen och Valborg!

Samuel skötte grillningen igår!


Min goda grilltalrik. Jag äter ju inte potaissallad och gratäng längre, så jag fick äta grönsaker till köttet! Men det är ju lika gott det!


Sara och Julia steker sig i solen och njuter av ett glas rött!

Bilder från Valborg:






Ser inte alla väldigt hungrig och frusna ut?!


Så var maten slut...

Ja, det var lite bilder från Valborgshelgen!

Idag ska jag fortsätta sola trots att jag redan är bränd! :-) (typiskt mig). Sedan vill jag åka ut till stugan och måla lite. Vi har lite målning att fixa. Dörren är omålad, fönsterbrädan och mina väggmålningar måste målas...Så jag tänkte fixa det idag! Ska nog ta med några tavlor oxå, och fylla ut väggarna med det... Men vi kanske åker till stugan imorgon istället, vi har inte bestämt något än!
Nu dax för frukost!



    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: