Tisdag!
Publicerad:

Ska börja med att lägga ut lite bilder från helgen.


Boas stog för underhållningen i stugan, i lördags.


Thea visar några trolleritrick för Boas!


Julia och Samuel softar i soffan!


Äntligen sova! Boas har gått och lagt sig i vår lilla sovstuga. Mycket mysigt!

Ja, det var lite bilder från stugan i helgen.

Men idag är det alltså tisdag och jag ska plugga idag. Jag ska skriva en sammanfattning till rapporten i KM och fortsätta plugga ekonomi. Jag ska även skriva klart min affärsplan som jag började skriva igår. I övrigt har jag inte planerat så mycket. Jag kom precis hem från en 55 minuter promenad på 5700 steg....

Igår åkte jag aldrig till biblioteket och pluggade, däremot satt jag hemma och pluggade en del. Jag cyklade även och lämnade tillbaka alla böcker på biblan och var på en lektion. Äntligen så fixade vi ihop grupper till grupparbetet igår. Så nu är jag med i en grupp, så imorgon ska vi börja med det arbetet i ekonomin. Känns skönt att få komma igång med det äntligen! Annars gjorde jag inte så mycket igår heller... Tog en kvällspromenad och så... Appropå promenader..

När man är ute och promenerar så finns det vissa låtar man kan lyssna på i iPoden, som gör att man får en massa energi, vilket leder till att man kan gå hur långt som helst. Jag har en låtlista i min iPod som jag får så mycket energi av att jag aldrig vill sluta promenera. Och det roliga är att när jag har lyssnat klart på en jättebra låt så tänker jag alltid "Nej, är den redan slut, den är ju sååå bra" Men då tar det bara tre sekunder så börjar nästa fantastiska låt osså blir jag jätteglad igen! Jag tycker låtarna är så bra att jag går runt och ler och sjunger hela tiden när jag tar mina promenader, det måste se jätteroligt ut! Nu undrar säkert alla -Vilka låtar lyssnar jag på egentligen? Det är väldigt blandat, men bland annat dessa ger mig energi:

Heart- Alone
Irene cara- What a feeling
Evelina Sewerin- For your eyes only (fr. James Bond)
Metallica- Nothing else matters
Sara Löfgren- Saknad
Sara Löfgren- Aldrig
Sara Dawn Finer- Stockholm by morning
Bonnie Tyler- Holding out for a hero
Carola- På egna ben
Molly Sandén- Det finaste någon kan få (ja, pinsamt nog så tycker jag att det är en bra låt och jag blir så glad varje gång jag hör den)
Queen- Don´t stop me now

Ja, det är några av låtarna som ger mig massa energi och som jag kan lyssna på om och om och om igen!

Nu är det dax för frukost!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: