Sundsvall Dragons vann ju!
Publicerad:

Ja, det var ju några dagar sedan, men jag har ju glömt att skriva det. I tisdags blev alltså Sundsvall Dragons svenska mästare i basket! Det måste ju firas stort då Sundsvall inte har vunnit någon stor lagsport förrut. Men nu är alltså Sundsvall svenska mästare i basket! Det är värt att fira, vilket alla Sundsvallsbor gjorde i onsdags!

(försökte lägga in en bild från guldfirandet i Sundsvall här, men det gick inte)

Idag skulle jag ta sovmorgon, då jag klivit upp vid 7 de senaste dagarna... men jag vaknade kl. 8 imorse och kunde inte somna om! Hur irreterande är det inte att vakna tidigt när man planerar att sova länge....Mycket!!!

Det är inte direkt strålande väder idag. Solen försöker tränga sig genom alla mörka moln, men jag tror att de mörka molnen kommer vinna...tyvärr. Det känns som om regnetkommer börja  falla snart, osså blåser det med. Hoppas det spricker upp tills ikväll, då vi ska grilla!

Vet inte vad jag ska skriva nu... Boas sover och jag är lite uttråkad... Jag skulle kunna fortsätta på min tavla, som jag började måla för 2 år sedan, men jag har alla min konstnärspenslar i stugan, så det går inte heller. Det är städfredag, men jag tror inte att det skulle vara så populärt om jag började dammsuga nu, så det får jag göra senare... Nej ja, får försöka roa mig på något annat sätt...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: