Snygga naglar, soffa och hönsnät!
Publicerad:

Äntligen har jag fått mina naglar fixade!! Här kommer lite före bilder. Så här ser mina naglar ut i vanliga fall alltså:





Så där ja... ganska vanliga naglar har jag i vanliga fall!

Men imorse så gjorde Therese mina naglar riktigt snygga. Nu ser de ut så här:











Så ser jag ut nu alltså! Vad tycks..? Kom ihåg att ni kan ringa mig om ni vill ha nagelförlängning eller nagelförstärkning!!! Mina naglar har jag alltså inte förlängt, utan bara förstärkt. Vill man ha längre en så här så kan man så klart fixa det!!! Jag är iallafall himla nöjd med mina nya naglar!!!

SAmtidigt som jag satt och fixade naglarna så ringde BOOM Sundsvall och sa att vår soffa äntligen har kommit! Så på torsdag kommer den levereras till Umeå och någon gång efter det så får vi alltså hämta den i Umeå! Så himla skönt! Som vi har längtat efter vår nya soffa och nu är det inte långt kvar innan vi får den!

Ikväll har vi varit runt på olika ställen och shoppat. Bland annat så har vi köpt hönsnät. Våra katter ha ju haft utegångsförbud från balkongen då de började hoppa ner därifrån. Idag när jag var hos Therese så såg jag att de hade hönsnät för hela balkongen och det såg inte alls så illa ut som jag trodde. Så nu har Boas och jag satt upp hönsnät runt balkongen. Det är inte särskilt snyggt egentligen, men om vi ska kunna ha dörren öppen nått i sommar så måste vi ha det. Förhoppningsvis så slutar katterna att gnälla nu också. De har nämligen stått vid balkongen och mjauat de senaste veckorna, för att de vill ut. Jag har dock köpt en massa luktärtor, som ska klättra upp runt hela balkongen, på nätet. Luktärtor klättrar ungefär 1,5 meter, så på sensommaren kommer nog inte hönsnätet att synas...

Nu sitter Boas och jag i soffan och vi har balkongdörren öppen för första gången på länge!!! Och katterna är ute på balkongen!

Nu ska jag ta och käka middag för att Boas tjatar på att jag måste äta... Har inte ätit sen kl.14 så det är väl på tiden att jag fixar nått att äta!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: