Så himla trött!
Publicerad:

Jag har fulla dagar nu... och är såå himla trött! Imorse fick jag sova till klockan 7.30 iallafall, men imorgon måste jag upp klockan 5 igen. Så här ser mitt schema ut resten av månaden:

1. Skriva en resultatbudget och affärsplan (klar senast söndag)
2. Slutföra grupparbetet i ekonomi (klar senast måndag)
3. Läsa på teorin kring naglar (skriva prov på det innan 31/5)
4. Lära mig allt om nagelprodukterna (under nästa vecka)
5. Starta upp mitt företag (den 1/6)
6. Skriva en rapport i KM (inlämning senast 3/6)
7. Plugga till ekonomitenta (som är den 2/6)
8. Träna på att förlänga naglar på kompisar. (Min första riktiga kund har jag den 28/5, så innan dess vill jag ha tränat på minst 3 kompisar).

Ja, som ni förstår så har jag inte många lediga stunder... Jag åker ju dessutom till Umeå tre dagar i veckan. Längtar tills den 4 juni, för då är det absolut jobbigaste över! Då har jag inte lika många bollar i luften som jag har nu. Efter den 3/6 kan jag satsa 100% på företaget!

Boas är just nu och hälsar på J på sjukhuset. Jag har suttit i skolan hela dagen så jag hade ingen möjlighet att följa med tyvärr. Men jag hoppas hon mår bättre snart! 

Nu ska jag ta och fortsätta på min affärsplan så den blir klar innan söndag!

Förresten, idag fick jag en till leverens från H&M! Förra veckan frågade Boas om jag väntade något mer postorderpaket, jag har nämligen fått ganska många postorderpaket levererade de senaste veckorna. Då sa jag att nu har jag äntligen fått ALLA kläder som jag beställt från Ellos, Halens, Jotex och H&M, så det kommer inga fler paket! Men så fel jag hade! Idag fick jag en klänning från H&M som jag helt glömt bort att jag hade beställt. :-) Den sitter jättebra och kommer bli en favorit! Nu längtar jag bara efter värmen så att jag kan börja använda alla mina sommarkläder som jag har köpt! :-)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: