Kalas, kalas...
Publicerad:

Ja, då har alla kalas börja ta fart... Igår kväll  var vi en sväng till Malin och Falle, då Falle fyllde år. Och jag som bara drack pulver igår fick inte ta någon bulle, eller annan kaka... Men det var iallafall mycket trevligt! Idag ska vi till Jossan som fyller år. Men jag får väl ta med mitt "egna" fikabröd, så jag slipper frestas av bakverken hos henne... Nästa vecka blir det förmodligen kalas för syskonen Strandgren... Det är inte lätt att hålla sig till GI mat i dessa tider...

Jag kollade precis hur långt Ashberg och Fylking har kommit på deras promenad genom Sverige. Och tydligen var de i Skellefteå mellan fredag och lördag. Så de har alltså redan varit här och drog vidare norrut igår... Tycker det är konstigt att man hört mer om det. Jag hade ingen aning om att de skulle vara här denna helg...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan frukost! Jag straffade ju mig själv i torsdags, då jag åt 10st godisar. Så jag har ju bara druckit pulverdrinkar i 2 dagar, så jag längtar efter en talrik med fil och färsk frukt!
    Taggar:


   Helena

Vad jag vet så är det då direktsänning från torget ikväll mellan 19-20 eller ngt sånt. Men annars har det stått i tidningen att de ska komma. Men helt klart trodde jag att Skellefteå skulle ställa upp mer. Här finns mer info om dagen:

http://www.cancerfonden.se/sv/Mustaschkampen/Ystad-till-Haparanda/


2009-05-24 / 10:44:47
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   Terese

Härlig blogg. :)

Allt bra?


2009-05-24 / 20:27:49
Blogg: http://fantasidif.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: