Huvudvärk...
Publicerad:

Idag är tredje dagen i rad som jag är tvungen att ta en huvudvärkstablett. Jag har väldigt sällan huvudvärk, typ aldrig. Men denna vecka har jag alltså haft ovanligt mycket huvudvärk. Jag trodde först att det berodde på vätskebrist. Men i går när jag var på lektion, så såg jag inte vad det stod på OH.n trots att jag hade mina glasögon. Jag fick alltså sitta och kisa, trots glasögonen. Idag glömde jag mina glasögon hemma, vilket ha gjort att jag nu har ont i både ögon och huvudet. Jag tror alltså att huvudvärken beror på försämrad syn. Så jag måste nog göra en synundersökning inom en snar framtid...

Idag var jag på skolan mellan 8-16. En ovanligt lång dag för min del.... Efter skolan cyklade jag in till stan. Och jag var riktigt duktig. Trots att jag hittade en massa saker som jag ville ha så köpte jag absolut ingenting! Jag hittade dock en lampa som skulle passa bra i stugan, två par snygga skor, en matta som skulle passa på balkongen och en duk till balkongen. Men som sagt, jag lyckades stå emot alla dessa saker och köpte alltså inget! Jag är så duktig ibland!

Boas har precis tagit en promenad till Julia och samuel och jag tänkte följa med, men min huvudvärk gjorde att jag inte orka, så idag är första dagen på flera veckor som jag inte är ute på en långpromenad... jag har ändå lyckats få ihop över 6000 steg än så länge (och då är ju inte cykelturen till stan inräknad).

Imorgon får jag vara ledig iallafall. Jag ska dock fixa lite saker. Jag ska bland annat ringa Skebo och säga upp garaget. Jag ska även ringa några nagelkonkurrenter och fråga vad de kostar. Jag kommer även åka en sväng till sommarstugan och måla klart väggmålningen.På kvällen är vi bjudna till Hjalle och Matilda, där vi ska grilla lite (om vädret blir ok). Det ser jag framemot!

Nu ska jag kolla på TV och slappa hela kvällen....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: