Grattis på födelsedagen, mamma!
Publicerad:

Idag fyller världens bästa mamma 55 år, men jag kan ju inte vara med och fira henne, då jag bor 45 mil från min familj! (en liten paus i skrivandet, för mamma ringer nu... haha, komiskt)

Ja, mamma ringde och tackade för blomstercheckarna som jag skickade till henne. Tydligen ska hon bjuda halva släkten på middag ikväll, men jag kan som sagt inte vara med :-(

Det här är min mamma:


De flesta bilder på mamma är tagna i köket, förmodligen för att hon mest står i köket. Matlagning och baking brukar ske i hennes kök....


... ibland hinner hon med en kopp kaffe på stående fot...


Det händer att min glada mamma tar en paus från köket och slår sig ner i soffan istället...



Ja, som sagt, glad är hon, min mamma!


En till bild från köket....


men hon brukar även äta den goda maten som hon tillagar i köket!


Så här brukar det se ut hemma hos mamma när det firas födelsedagar. Hon gör förmodligens världens godaste tårtor och kakor! "För mycket av allt"- är mammas motto tror jag....


Som sagt, för mycket av allt! Jag tror inte det finns någon som gör så mycket mat som min mamma. Den här julmaten ska ätas av totalt 7 vuxna personer. All denna julmat räcker i typ en vecka.... Tur att mamma gör världens godaste julmat!


Busa med barnbarnen har min mamma också energi till...


Ja, det är min mamma alltså!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN,MAMMA!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: