Grattis Isabella!!!
Publicerad:

Idag fyller min älskade systerdotter Isabella 3 år! Pratade med henne tidigare ikväll. Hon berättade att hon hade fått en cykel, en hjälm, ett spel, en bok, en till bok, en kassa apparat.... och ett kort... Hon är rolig hon! Sist när jag pratade med mamma i telefon var Bella bredvid. Plötsligt hör jag Bella skrika "Det är Let´s Dance". Då sa mamma att hon hade sett Elisabet Höglund på TV, och trodde därför att det var Let´s dance. Tänk att en 3-åring förknippar Elisabeth Höglund med Let´s dance... Lite komiskt ändå..

Bilder på världens goaste busunge:

Joy Isabella Christine, alldeles nyfödd, för prick 3 år sedan


Söt liten Bella... inte så gammal 1 ½ år om jag minns rätt


Bella, nyss fyllda 2 år på denna bild!


Bella för en månad sedan....

Grattis på födelsedagen Bella!!! Vi ses i midsommar!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: