Första nagelförlängningen fixad!
Publicerad:

Imorse var det dax att åka till Umeå igen. Klockan 9 började vi träna nagelförlängning på "Greger", det är alltså en dockarm, som har naglar som vi får träna på. Mellan 9.00-14.30 satt vi och kämpade med nagelförlängning på fem naglar. Det tog alltså över 5 timmar att göra förlängningar på fem fingrar... Men resultatet blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. För att vara första gången är jag faktiskt riktigt nöjd med resultatet!

Imorgon ska jag fixa Theres naglar. Spännande att göra naglar på en riktig person!

Jag börjar däremot känna en viss stress... Imorgon ska jag alltså göra mitt första set på en människa och sedan ska jag göra ett på måndag och ett på tisdag nästa vecka. Och på torsdag nästa vecka så har jag min första kund!!! Så jag kommer bara hinna göra tre set innan jag ska ta min första kund.... det känns lite jobbigt.... Men Ulrika får väl hänga över min axel och hjälpa mig!

Nu ska jag äta middag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: