Energin är tillbaka!!!
Publicerad:

Japp, ikväll har allt känts sååå mycket bättre. Jag har diskat två gånger, borstat båda katterna på FurMinatorn, dammsugat lite och gått ut med alla soper! Jag känner mig normal igen! Den Sofie som hatar att sitta still och slappa framför Tv.n, utan hellre diskar och städar istället!

Imorgon kl. 9 ska jag hem till Therese så hon kan fixa mina naglar! Äntligen ska jag oxå få mina naglar fixade! De kommer bli supersnygga!

Boas är och spelar tennis med Samuel ikväll, så jag har passat på att fixa lite här. Bland annat har jag kommit fram till att jag ska köpa pärmar och register! Vi har alla viktiga papper liggande utspridda i olika pappmappar. Allt från viktiga kvitton på t.ex. datorn till försäkringspapper av alla dess slag... Ingen ordning på nånting! Så nu ska jag köpa pärmar och register och klart och tydligt skriva 1. Hyreskontrakt. 2. Försäkringspapper. 3. Fadderbarnspapper. 4. Kvitton.....o.s.v. Ordning och reda på ALLA papper från och med nu!!!

Nu äntligen börjar det mojna här i Skellefteå. Det senaste dygnet har det blåst galet mycket! Men nu skiner solen och det är väldigt fint, dock blåser det lite fortfarande, men inte som tidigare idag.... I helgen ska det bli högsommarvärme i Skellefteå! Uppemot 30 grader varmt kommer det vara i helgen...men jag kommer nog inte märka av det så jag ska plugga hela helgen...suck...

Idag fick jag ett SMS av mamma. Idag var hon och Ann-Marie på en båtresa till Tossa de Mar! Avundsjuk jag blir! Det är ju såå härligt där! Jag vill oxå åka till Spanien och Tossa!

Nu ska jag återgå till fixandet och plockandet!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: