Dagens naglar!
Publicerad:

Idag fixade jag naglarna på Boas kusin. Hon ville inte ha nagelförlängning, utan bara förstärkning av sina egna. Så här blev hennes naglar när jag var klar.





Det här var alltså min 3.e kund, så jag är ganska nöjd med resultatet, dock är de långt kvar innan de blir perfekta... Idag höll jag bara på 3 timmar och 30 minuter, det är bara halva tiden jämfört med i måndags!

Vid lunch var jag klar, så då gick jag en kortis på stan med Boas. Vid 14 tiden började jag faktiskt plugga!!! Ja, det är sant, äntligen har jag kommit igång med tentapluggandet! Så nu har jag suttit och pluggat i tre timmar och gått genom en gammal tenta. Tror faktiskt inte jag ska plugga mer idag. Tre timmar räcker första pluggdagen. Imorgon däremot ska jag sitta hela eftermiddagen! Då ska jag gå genom gammal tenta nr.2.

Jag känner mig mycket piggare och positivare idag. Mycket tackvare att naglarna jag gjorde idag gick bra att göra. Och nu behöver jag inte tänka på 100 saker samtidigt som jag måste göra. Nu har jag fyra dagar framför mig då jag bara behöver tänka på tentan!!! Så skönt att släppa allt annat som jag pysslar med och bara satsa på en enda sak. Det känns som om mina axlar är 1000kg lättare.

Nu ska jag ta och plocka undan lite här på skrivbordet. Det är papper och böcker utspridda överallt nämligen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: