Bläääää....
Publicerad:

Har nu suttit i soffan sedan klockan 18.00. Har inte gjort ett skiiit! Himla skönt med tanke på att jag är såå himla stressad och trött. Jag har så mycket jag borde göra, men jag kände att jag måste ta det lugnt ikväll och lata mig, för gör jag inte det så bryter jag ihop!  Nu när jag äntligen har fått vila ikväll, så känns det som om jag kan ta nya tag imorgon!

Började nyss med att skruva ihop kontorsstolen som jag ska ha på jobbet, men jag lyckades inte, så Boas får hjälpa mig när han kommer hem... Fotbollen är ju slut nu så han borde komma snart! Jag har iallfall packat ihop allt jag behöver tills imorgon, och jag kom ihåg kameran, så nu ska jag ha den liggande där så jag alltid kan ta bilder på alla naglar jag gör! Oj, kom på att jag glömt att packa det viktigaste, "lathunden" för hur man gör naglar... måste gå och leta fram den nu... Så då var den också nerpackad!

Vi har himla stökigt i lägenheten nu, men jag är helt utan ork. Orkar inte ens städa, jag som älskar att städa. Jag orkar inte ens plocka ihop mina kläder som ligger utspridda i sovrummet. Normalt plockar jag ihop kläderna innan jag går och lägger mig varje kväll, men de senaste kvällarna har jag inte orkat det, så nu har jag kläder framme sen flera dagar tillbaka... All ork är bortblåst... Vad ska jag göra för att få tillbaka all energi och ork...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och sova och hoppas jag är mig själv igen imorgon när jag vaknar....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: