1 maj!
Publicerad:

Det blir ett kort inlägg idag, för att jag vill inte sitta inne vid datorn, jag vill ut och lägga mig på balkongen, där det är 25 grader varmt! :)

Igår var vi alltså på grillfest hos Julia och samuel. Mycket mycket trevligt! Vi var 9 personer som åt gott och snackade om allt under hela kvällen...  Och jag var så himla duktig! Trots att det fanns mängder av chips och smågodis, så tog inte jag en enda bit av det! Jag åt frukt! Från och med nu ska jag alltid ha några goda frukter med mig på fest och även lite nötter, så jag slipper äta chips och godis! Jag har ju bestämt att jag intebara ska äta nyttigt på veckorna utan även under helgerna, och att äta nyttigt under helgerna när man är på fest hos någon, det är verkligen inte så lätt, men igår lyckades jag utan problem *nöjd*. Strax innan kl.2 på natten tog Boas och jag en promenad hem i vårnatten....

Idag vaknade jag klockan 9 av att det var fruktasvärt varmt i vårt sovrum, så nu är det på tiden att jag fixar lite frukost och går och lägger mig på balkongen. Senare idag kommer vi förmodligen åka ut till stugan, då det inte blev så att vi åkte dit förra helgen....
Förresten, min kamera blev kvar hos Julia och samuel så jag får föra över bilderna från igår någon annan dag istället!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: