Träningsmåndag
Publicerad:

Har inte så mycket att skriva idag...Var och tränade imorse efter 4 dagars uppehåll. Ska även gå på vattengymnastik ikväll för första gången på flera flera år. Det ska bli riktigt roligt!

Och idag behövs det verkligen tränas! Igår var jag på Samuels 27 års firande. Jag åt 3 ganska små bitar Chokladpavlovatårtan, som var galet god! sedan åt jag även en bit marängtårta med lemoncurd som var minst lika god, så jag käkade lite av Boas bit oxå. Efter all god tårta var det dax för middag, då bestämmdes att vi skulle äta skräp från Korvgubben, alltså en tunnbrödrulle och massa pommes för min del. Jag åt så jag seriöst trodde jag skulle kräkas, mådde så himla dåligt igår kväll, bara för det...

Idag börjar dock en nyttig vecka (igen). Den här veckan ska jag testa en diet som jag aldrig provat tidigare, nämligen en kycklingdiet! Som vanligt ska jag äta måltidersättning hela dagen, men till middag ska jag äta kyckling av olika slag samt varierande tillbehör till kycklingen. Jag älskar ju kyckling så jag tor inte det kommer bli nå problem.

Jag har suttit i biblioteket sedan klockan 10 och har fått ganska mycket gjort idag, så jag tror faktiskt jag tänker dra hem redan nu. Tidigt för att vara jag, men jag känner att det är mycket som dra hemma...bland annat behövs det plockas ihop en hel del. Imorgon ska jag ta ett uppehåll från biblioteket. Jag ska vara hemma hela dagen. Framförallt för att vi verkligen måste tvätta. Vi hade egentligen tvättid igår kväll, men då vi kom hem sent från födelsedagsfirandet hade någon tagit vår tvättid, så vi kunde inte tvätta, så det får bli imorgon istället!
Ahh...måste ju berätta att jag gjorde en beställning från Ellos igår. Köpte inte så mycket dock, mest träningskläder då jag är i stort behov av det och underkläder. Jag köpte oxå några gröna gardiner, för jag har beslutat att vardagsrummet ska bli grönt nu till våren. Förresten...träningskläder...Jag försökte hitta en "80-tals t-shirt", som jag ska träna i. Alltså en sån där t-shirt som är vid, ganska kort och framförallt har stort hål för huvudet, så den lixom rasar nen för axeln, men det var inte lätt att hitta...så jag får leta vidare...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: