Tråkiga torsdag...
Publicerad:

Sitter i biblioteket...Händer inte mycket idag. Då Matilda med bestämda ord har sagt att jag inte får träna, så tänker jag ta en lång promenad istället (för det är väl ändå inte träning?) Först ska jag plugga lite ekonomi, sedan ska jag gå till stan och se om djuraffärn fått in den där FURminatorn, sen ska jag gå hem och sedan ska jag ta min långpromenad (iof tar det 45 minuter att gå fram o tillbaka till stan, men det räknar inte jag som långpromenad) Sedan får jag göra lite övningar på min balansboll, för det är ju inte så jobbig träning.... That´s it for today!
    Taggar:


   Matilda

Bra Sofie! Det är viktigt sånt där. :) Vi ses imorn på teatern!


2009-03-06 / 15:47:48
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: