Tisdagkväll!
Publicerad:

Dagen har varit precis så som jag trodde den skulle bli. Gick till gymmet vid 11.00. Tränade i ca. 45 minuter, sedan tog jag en promenad hem i solskenet. Väl hemma började jag storstäda köket, så nu är det kliniskt rent! Till och med ugnen gjorde jag ren med ugnsrengöring. Jag borstade även mina katter med FURminator och de tappade lika mycket päls denna gång (se tidigare inlägg). Nu tvättar Boas o Jag och jag hatar verkligen att tvätta. Springa fram o tillbaka till tvättstugan hela kvällen är sååå himla tråkigt! Men försöker tvätta en gång i veckan nu för tiden så det inte blir så mycket tvätt.

Nu börjar mitt favvoprogram "Halv 8 hos mig" Missar nästan aldrig ett avsnitt.!

Imorgon blir det träning, pluggning och lunch på stan, sedan handling på kvällen (som vanligt på löningsdagen)!
    Taggar:


   Helena

Har ni märkt någon skillnad på katthåren sedan ni köpte den där borsten då? Funderar på att köpa en åt Diesel oxå.


2009-03-24 / 19:56:59
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: