Shopping till sötisarna!
Publicerad:

Efter en trevlig lunch på Subway med Malin så gick jag på stan i nästan 4 timmar. Köpte inget till mig själv. Letade en keps, men hittade ingen som satt bra i den modell och färg som jag ville ha. Däremot hittade jag ett par solglasögon, som jag förmodeligen kommer köpa, men jag vill få dem godkända av någon först. Sedan var jag förståss in på Indiska, denna underbara butik! Om någon känner för att skänka mig 500kr i presentkort på Indiska så skulle jag bli jätte jätte glad! Jag hittade balkongdekoration för minst 500 spänn som jag vill ha! Eftersom vi inte hunnit gå genom vår ekonomi denna månad, betalat räkningar och så, så måste jag vänta med att köpa allt...Men så snart jag vet hur mycket pengar jag har kvar denna månad så ska jag handla på Indiska!

Jag fick alltså inget idag, jo, förresten ett par fingervantar från H&M för 29kr unnade jag mig. Däremot la jag ut lite pengar på busungarna i Timrå. Varje gång jag besöker mina syskonbarn skämmer jag bort dem med presenter och på lördag ska vi ju åka till dem. Eftersom barnvälsignelsen är på söndag så köpte jag lite kläder och badankor till Gabbe. Men eftersom Bella inte ska bli helt utan presenter så köpte jag några söta djur till henne som kan gå. Hur söta och roliga som helst!


Badankor till Gabbe!


Kläder till Gabbe. De ser lite stora ut, men jag räknar med att han kommer kunna ha dem om ett par månader....


Små söta djur till Bella. De springer sååå roligt så jag tror Bella kommer älska dem!

Det är riktigt roligt att vara ute och söka efter barngrejer, finns ju sååå mycket gulligt! Men det var inte alls lika lätt att hitta coola barnkläder till pojkar som det är att hitta söta kläder till små flickor....Jag tror hursomhelst busungarna blir nöjda med det här!

Nu ska jag gå och grädda våfflor!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: