Prosit, host och snörvel....
Publicerad:

Imorse vaknade jag och var heltäppt i näsan, ont i halsen och allmännt tung i huvudet. Det var verkligen ingen rolig morgon att vakna upp på, särskilt med tanke på att vi var utan nässpray hemma. Men efter en kopp the och några halstabletter skjutsade Boas iväg mig till gymmet kl 7.50. Så kl 8 var jag i full gång i gymmet, trots jobbig förkylning. Jag vet att man borde vila vid förkylning, men jag är så rädd att jag aldrig kommer igång med träningen om jag tar ett avbrott. Nu när jag har ett träningsflow tänker jag göra allt för att det inte ska brytas.

Efter träningen gick jag direkt till lektion och nu kom jag nyss till biblioteket. Ska försöka plugga ekonomi resten av veckan nu, för jag känner att jag har hamnat lite efter och jag måste verkligen klara ekonomitentan som är om 19 dagar! Om jag inte klarar den vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Jag känner att mitt liv ser likadant ut varje dag...Skriver samma sak i bloggen varje dag, men det är för att det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det är mest skola skola skola.... Men det kommer snart hända saker. Jag o Boas åker till Fränsta den 27 mars *längtar så* och i påsk kommer min vän Linda och hennes kille Thomas från Stockholm och hälsar på. Vi ska försöka att ta oss till Vitberget och åka slalom en dag. Dagen efter de åker tillbaka till Stockholm så kommer mamma, pappa, Marie och hennes söta barn upp och hälsar på. Det kommer bli mycket första veckorna i april, men det är kul!

Boas o jag funderar på att åka till Umeå på lördag. Vi har ju sett ut några soffor på BOOM som vi vill provsitta och förhoppningsvis köpa en av dem:

(Alla bilder är från www.boomstore.se)

Denna liggfåtölj vill Boas absolut ha, så den kommer vi köpa


Denna skulle jag kunna tänka mig om den finns i svart eller riktigt mörk grå

Jag vill helst ha en soffa med öppet avslut, så den här är nog inte aktuell, men den är värd att provsittas ändå...

Den här är snygg och stilren, har öppet avslut och tyget passar bra till Boas liggfåtölj, så om denna är skön kommer den här vara aktuell

Den här är nästan min favorit. Jag tycker den ser sååå skön ut. Enda nackdelen är att den inte har öppet avslut....
Den här soffan i svart kanske...Fördelen med denna att man enkelt kan byta sida på divandelen, tyvärr inget öppet avslut och armstöden ser inte så sköna ut...

Ja, det är ett himla svårt val att bestämma vilken soffa vi ska köpa. Vi har sett ut en på Mio och några på EM oxå är snygga. Vi har alltså himla många att välja på....Det enda vi verkligen vet, det är att den ska vara svart eller riktgit mörkgrå. Längtar till vi har bestämt oss!

Nu ska jag ta tag i ekonomin....Lära mig lite mer om överavskrivningar och avskrivningar enligt plan....spännande va?
    Taggar:


   Matilda

Sofie, du får inte träna när du är sjuk eller förkyld! Man kan få hjärnhinneinflammation eller hjärtmuskelinflammation. Don't do it! Jag kan peppa upp dig sedan, eller ha en tävling med dig eller nått! :)


2009-03-04 / 13:18:10
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   Matilda

Jag kommer nog hålla mig till aerobicsstudion ett tag i alla fall, har inte riktigt råd att lägga ut pengar på allt.. Tyvärr.


2009-03-04 / 19:10:48
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: