Oj, vad glad jag blir!
Publicerad:

Gick precis in på min studentmail och hade fått besked om att inlämningsgiften som jag lämnade in för två veckor sedan är färdigrättad. Alltså den uppgiften som jag satt i biblioteket och skrev på en enda dag. Jag var nöjd med den, men var säker på att jag skulle få komplettera då jag skrev i hop den så snabbt och då jag efteråt kom på att jag missat sidhänvisningar till referenser i den löpande texten....Men läraren verkar vara supernöjd med min rapport. Så här skrev hon:

Tack för en mycket bra rapport till uppgift 2. Den är utformad precis så som vi tänkte oss när vi skrev intstruktionerna till uppgiften! Du har lyckats få med allt på ett utmärkt och vetenskapligt sätt på lagom antal sidor.

Extra beröm för inledningen och den teoretiska referensramen (har skrivit kommentaren Bra! flera gånger i marginalen).

Här kommer några kommentarer:
Jag håller med om att om information skall omvandlas till kunskap fordras att individen gör allt arbete själv.

Kunskap som finns hos en individ och skall förmedlas/överföras behöver bli information och för att "bära" informationen behövs data.

Jag tycker att erfarenheter och kunskap är en bra grund för kreativitet.

Sammanfattningsvis en ambitiös och intressant rapport.

/Ingela
Omdöme:G
Status: Klar


Så himla glad jag blev när jag läste denna kommentar. Och himla skönt att slippa komplettera!

Snart kommer Boas och hämta mig i biblioteket. Tror vi ska åka och handla direkt.....Nu ska jag softa de sista minuterna innan jag lämnar biblioteket!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: