Mår inte så bra...
Publicerad:

Jag känner mig sjuk!!! Jag är ständig törstig, ont i halsen, tät i näsan och allmänt tung i huvudet. Känner mig lite febrig oxå. Jag tror det beror den press jag känt senaste dagarna när det gäller att lämna in rapporter i tid...Har haft fullt upp de senaste dagarna och mer blir det. På måndag har jag tenta i inlednade extern redovisning. Jag har alltså bara fem dagar på mig att lära mig allt! Det är verkligen inte mycket tid för att lära sig ett Aktiebolgs bokföring och redovisning....Usch, det känns så tungt just nu... Och sen har jag ju kursen "ilska o aggression" oxå som jag ligger flera veckor efter i. Mina gruppkollegor sparkar mig nog snart från gruppen om jag inte börjar engagerar mig snart....

Idag har det varit strålande väder och jag har suttit inne i biblioteket och skrivit en rapport i Knowledge management. Det gick ganska bra den här gången. Blev klar redan kl. 16, sist skrev jag ju en rapport till kl. 22 på kvällen så det kändes skönt att få kvällen fri denna gång.

Idag hämtade jag ut mitt paket från Ellos. Tyvärr blir det att skicka tillbaka hälften av allt. Gardinerna jag hade beställt var inte lika gröna som på bilden, de var mer gula....och jag vill inte ha gula gardiner! Sedan måste jag förståss skicka tillbaka de två BH.arna jag köpte. Det är som vanligt med BH.ar, de är alltid för småa, trots att jag köper största kupstorleken som finns (iallafall största kupstorleken som finns i Ellos). Jag hatar verkligen att köpa BH.ar för det är inte lätt att hitta några som sitter perfekt, oftast är de på tok för småa. Jag blir alltid lika arg och irreterad när jag börjar tänka på köp av BH.ar och vilka storlkar vanliga butiker tar in. Tänk vad livet skulle vara enkelt om man hade storlek 80C...Tyvärr har jag inte det (och som straff för att jag inte har det får jag ha för små BH.ar.....suck...) (Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om mitt hat mot BH tillverkare och små BHar)

Så det som jag får behålla blir ett par träningsbyxor, ett par svarta sommarbyxor i typ linne (älskar dem, kommer bli en sommarfavorit!) och gröna kuddfodral. Det är alltid något iallafall, men det betyder oxå att jag måste göra en beställning från Jotex istället så de har ett par snygga gröna gardiner!

Nu ska jag kvällsfika lite innan sängdax. Längtar till sängen!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: