Jag vill shoppa!!!
Publicerad:

Har precis kommit hem från min långpromenad. Det tog prick 1 timme och 5 minuter (men då tog jag även en kisspaus på skolan) Skönt att gå en lång runda runt Parkbron. Ska börja gå den rundan oftare!

Jag gick ju in till stan efter att ha varit på skolan. Tyvärr fanns FURminatorn fortfarande inte....Däremot hittade jag sååå mycket vårkläder jag vill ha. Särskilt en jacka på H&M:

(Bild fr. www.HM.se)

JAG VILL HA DEN! Den var billig oxå, bara 298kr. Men som alla vet så har jag köpstopp. Jag har typ mer pengar än vad jag nånsin haft, men jag har bestämt att denna månad ska jag verkligen inte shoppa! Aha, fick just en idé. Jag kan ju beställa på postorder och ta på faktura, då behöver jag inte betala förrän i slutet av april....Hmm, det tåls att fundera på ett tag.... Det är sånt himla snyggt vårmode så det är risk att det blir en ganska stor postorderbeställning...

Sedan finns det massa snygg inredning som jag vill köpa! Jag har planerat att jag ska ha den absolut finaste balkongen man kan ha, denna sommar, så jag har kollat ut en massa balkongdekorationer:

(bild fr. www.Ellos.se)

(www.indiska.se)

 (www.ellos.se)

(www.ikea.se)

(www.ikea.se) Denna ska jag ha kryddor i på balkongen

(www.ikea.se) Brunbetsa denna bänk

(www.rusta.se)

(www.rusta.se) 2 st av denna stol

Samt en massa blommor i amplar och fler hänglyktor. Tror ni inte det blir mysigt...? Åhhh...längtar tills jag får fixa på balkongen och framförallt tills jag får sitta där på sommarkvällarna och dricka en Leilas Jordgubbsmojito:

(bild: www.tv4.se)

Åhh...nu längtar jag verkligen till sommaren!

    Taggar:


   Helena

Du har fått en utmaning


2009-03-05 / 19:00:24
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: