Internationella kvinnodagen!
Publicerad:

Vill först och främst påminna alla att det idag är den internationella kvinnodagen, så nu vet ni det....

Igår var vi iväg på "Mords till Bords". Totalt var det ca. 13 sällskap. Vi var det största sällskapet på 15 personer. Det var jättetrevligt! Boas mormor fyllde 70 år så vi firade henne genom att ge henne 48 paket! Det var typ roligast på hela kvällen. Vi hade köpt en pocketserie med 48 böcker och slagit in varje enskild bok. Så under hela kvällen gick vi alla och gav henne ett paket lite nu och då. För varje bok tror jag att hon tänkte att det här måste vara den sista...men efter 48 paket var det slut. Mycket rolig idé med presentutdelning på det sättet!

Teatern då? Jo, det var mycket bra upplägg. Alla vi som var där tillhörde familjen Stenhammar, så det utspelade sig på en familjemiddag. Vissa av gästerna fick mindre roller och det var klurigt att lista ut vem mördaren var...Det var inte förrän vi fick lappen där vi skulle fylla i mördare, motiv och mordredskap, som vi enades vem som var mördaren (alla olika 13 sällskap fick gissa på mördaren). Det roligaste av allt var att vårt sällskap gissade rätt på alla tre; mördare, motiv och redskap! Vi var de enda som gissade rätt! Och vi lyckades gissa nästan helt klockrent på små detaljer kring mordet. Det var verkligen en mycket rolig och spännande kväll

Lite bilder från kvällen:
Detta brev stod vid entrén när vi kom....En av dessa personer är mördaren....Det här är personen som blev mördad, men av vilken anledning...?
Julia o samuel ser med spänning fram emot teatern
Hela vårt sällskap....
Mormor Ragnhild fick paket i mängder under kvällen!
God mat serverades under kvällen!
Efter teatern tog Jag o Boas en promenad till Julia och Samuel, där vi drack lite vin och spelade lite poker (som jag tror att jag vann....det gick iallafall mycket bra för mig) Klockan 2 var Boas o jag hemma igen. Idag ska vi hem till Julia o Samuel igen för att fira Samuel som fyller 27 år imorgon.

Ska ta en dusch nu!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: