Himla svettig jag blev igår då...
Publicerad:

Igår fick Matilda äntligen med Julia o mig till ett corepass....Och det var jobbigt, men riktigt bra träning! Jag kollade på coreledaren och försökte göra som henne den första kvarten....men jag kände mig sååå dålig för jag orkade max göra varje övning med typ två repetitioner då...Till slut såg jag att många runt omkring mig inte gick ner lika långt som ledaren, och då förstod jag att jag måste "fuska" för att orka göra alla övningar. Så sista halvtimmen kände jag mig duktigare då jag orkade göra varje övning med flera repetitioner...Idag har jag framförallt träningsvärk i området kring höfterna och rumpa, insida lår, nedre delen av ryggen och axlar och skuldrerna, inte så mycket i magen dock. Kanske beror på att jag de senaste två veckorna har gjort typ 50 sit ups per dag...eller så gjorde jag bara helt fel! Bra träning var det iallafall och om jag har råd ska jag nog köpa ett 10 kort dit. Jag har ju redan bestämt att jag ska köpa ett kort till simhallen så vi får väl se om pengarna räcker till Core oxå....

Trots träningvärk imorse så tog jag en promenad till gymmet kl. halv 9 imorse och tränade där i en timma.

Nu sitter jag i datasalen och ska göra det sista i Praktikfallet i ekonomi som ska vara inne på måndag...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: