Fredagsstädning och fredagsbio!
Publicerad:

Jag undrar hur många som vaknar klockan 7.00 på fredagsmorgnarna och tänker "Jaaa, idag ska jag storstäda!" Det var det första jag tänkte imorse när jag vaknade iallafall. Idag ska jag lägga upp städningen på ett annat sätt. Jag ska börja i badrummet och sovrummet, mest för att det är där det är som stökigast... Jag ska göra en riktig grovstädning och ta bort allt som inte ska vara framme. Till exempel ska jag ta bort julslingan som är på balkongen....

På eftermiddagen ska jag ta en promenad till stan och köpa ut biljetter till "Män som hatar kvinnor". Jag älskar ju den boken, så jag har höga förväntningar på filmen. Det blir förmodligen en Subwaymacka på stan först...

Jag är sååå himla sugen på att byta ut den lila färgen i vårt vardagsrum till grönt. Ni som varit här vet att mitt vardagsrum är svart och mörklila. Nu när våren är på ingång skulle jag vilja ta bort allt lila och ta in grönt här istället. Jag har kollat ut lite saker jag vill ha:
(www.ellos.se)

(www.jotex.se)

(www.ellos.se)

(www.jotex.se)

(www.ellos.se)
Jag vill absolut INTE ha den blommiga gardinen. Jag vill ha den gröna som är bakom den blommiga.

Ja, jag vill ha himla mycket nu...det kommer bli dyrt...

Nu ska jag sluta drömma och börja städa istället!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: