23/3 = Tenta!
Publicerad:

Klockan är nu 10.41. Jag har precis lagt undan alla stenciler som handla om överavskrivningar, skatter, periodiseringar, varulagervärdering, nedskrivningar....o.s.v.... Det är bara 2 tim o 20 minuter kvar och dessa två timmar tänker jag inte sitta och plugga. Det jag inte kan nu, kommer jag heller inte kunna lära mig på två timmar. Imorse klev jag upp och läste snabbt igenom de uppgifter som jag har haft störst svårigheter med att lära mig och jag känner mig fortfarande himla säkra på dem. Hoppas verkligen att jag får en sån här tenta, där de bara tagit med uppgifter som jag kan! En turtenta!

Imorse när jag vaknade hade jag himla huvudvärk, har det fortfarande, så det känns lite tungt att gå och sätta sig i en tentasal på eftermiddagen. Det är inte ofta jag har huvudvärk, men det är klart jag ska ha det idag....det kasnke är spänningshuvudvärk. Jag längtar sååå himla mycket till kl 18.00 ikväll, för då får jag äntligen lite ledigt! Jag kommer ha en himla lugn vecka, denna vecka så jag tänker inte vara i skolan hela dagarna utan försöka att hålla mig hemma och ta det lugnt. Ska bland annat baka lite till barnvälsignelsen på söndag.

På lördag åker alltså Boas och jag till Fränsta! Äntligen! Jag längtar såååå himla mycket! Saknar min familj så! Har inte träffat dem sedan på julafton, så det ska bli så himla kul att åka hem och bli uppassad! Pratade med min systerdotter Isabella igår och hon är en riktig surrkuse! Hon pratar oavbrutet! Hon är så duktig och det är så roligt att prata med henne! Hon berättade bland annat att hon är jättebusig! Åhhh, vill åka hem nu!

Nu ska jag gå och leta en huvudvärkstablett och lägga mig i soffan ett tag, innan det är dax att fixa lunch och gå och skriva den där ekonomitentan!
    Taggar:


   Matilda

Lycka till på tentan!



Svar på din kommentar till mig: Hahah, det tycker jag. Jag har ingen koll på något vars namn är action och jag vill inte ha koll heller:P Vi snackar om tjejfilmer nästa gång tycker jag.


2009-03-23 / 12:34:39
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: