Ser fram emot...
Publicerad:

att åka till Fränsta till helgen! Jag har haft så fullt upp de senaste veckorna att jag har glömt skriva om det. Men på torsdagkväll så ska Boas och jag äntligen bila till Fränsta eller iallafall till Timrå! JAG LÄNGTAR SÅÅÅ!!! Ska bli så himla kul att träffa alla därhemma och framför allt Bella och Gabbe. Gabbe har nog växt en hel del sedan jag såg honom sist. Marie firar sin 30-årsdag på lördag så vi kommer inte fira någon midsommar direkt, utan det blir 30-årsfest istället. Kommer bli sååå himla roligt!!! Längtar!

Men fram tills dess ska jag jobba! Imorgon ska jag ha sovmorgon, men istället så ska jag jobba till klockan 23.00 på kvällen... På onsdagkväll ska jag äntligen få mina naglar fixade och på torsdagkväll så ska jag få mina tånaglar fixade innan Boas och Jag drar till Fränsta! Så jag kommer vara så snygg till midsommar!

Nu ska jag ut och plantera de sista kryddplantorna som jag köpte igår!
    Taggar:


   Annki

Vill bara säga VÄLKOMMEN!

Vi längtar också efter er!




2009-06-15 / 23:03:23
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: