Senaste naglarna...
Publicerad:

Idag, lördag, klev jag upp klockan 7.00 för att fixa naglarna på en tjej som skulle på bröllop klockan 15. Så här blev de naglarna:





Kunden blev nöjd, men ska jag vra helt ärlig så är inte jag lika nöjd med resultatet. Det är en sak jag stör mig på, men jag tänker inte skriva vad, för då kommer alla se "felet"... Endast fyra timmar tog det att fixa naglarna idag!

Igår gjorde jag dessa naglar på en tjej som ska på balen på tisdag:





Denna tjej blev även hon nöjd, men samma sak här. Jag är inte helt nöjd av samma orsak som tidigare.... På måndag ska jag försöka "fixa" till det jag gör "fel", så att jag är helt nöjd med resultatet.

Idag är de 6.e juni och nationaldag. När jag cyklade genom stan såg man "rester" efter dagens demostrationer i stan. Nazister/rasister från hela Sverige skulle tydligen mötas i Skellefteå idag och demonstrera , Tydligen dök det inte upp lika många som man först trodde och det blev lugnare än vad man trodde (som tur är!). I Norran kan man läsa mer om demonstrationerna i Skellefteå. Men dagen är inte slut, så det är en stor risk att det blir slagsmål ikväll.... Stämmningen inne i stan var dock väldigt spänd och de flesta snegator var avspärrade och även hela torget var avspärrat med kravallstaket.... Och det var poliser utspridda överallt...

Nu ska jag sätta igång med bakningen. Ska baka 5 olika gosaker, så det är bäst jag sätter igång då folket börja ramla in här vid 20- tiden!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: