Lunch kl. 18,15!
Publicerad:

Har precis slutat jobba för dagen och även för veckan! >Står i salongen och käkasr min lunch nu. Jag har haft fullt upp sedan kl 9 imorse så jag har helt enkelt inte hunnit äta idag, men nu ska jag stanna här i salongen ett tag och äta i lugn och ro och sedan städa.

Vi hade planerat att åka och sova i stugan ikväll, men det blir så att vi åker ut imorgon istället. Istället så ska vi vara hos Hjalle och Matilda ikväll.

Men imorgon åker vi alltså till stugan och bor där resten av helgen. Jag ska toksola, pressa, exakt hela helgen!

Imorse när jag satt med min första kund så hörde jag på radion att man kunde ringa in och berätta om sina bästa Michael Jackson minne. "De pratar om han som om han vore död" säger jag till kunden. "men han är ju det" svarade kunden. Gissa om jag blev chockad! Jag är ingen galen MJ fanatiker, men jag har lyssnat väldigt mycket på hans musik och jag har alltid tyckt att han är ett musikaliskt geni. Jag har alltid sett fram emot hans skivsläpp för man vet ju egentligen aldrig vad som kommer... men nu är alltså världens största popstjärna död. Konstigt och mycket mycket tråkigt tycker jag.... Tur att hans musik lever vidare iallafall! :-)

Nu ska jag börja städa innan jag cyklar hem.

Förresten, Grattis Therese som klarade slutprovet och är färdig nagelterapeut!!!
    Taggar:


   Therese

Tack vännen! Hoppas att ni får en trevlig helg i stugan. Själv har jag intagit balkongen med öl och imorgon ska vi till Roberts pappas stuga och sola vi med :)

Kram


2009-06-26 / 20:38:17
Blogg: http://lovegreece.devote.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: