Grattis, min älskling!
Publicerad:

Idag fyller världens bästa och snällaste pojkvän år. Min kära älskling fyller 26 idag alltså! Igår hade vi lite födelsedagsfika för honom:


Det finns mycket fika kvar, om någon är sugen så är det bara att komma förbi...


Jossan och Julia pratar och pratar...

Imorse fick Boas frukost och fika på säng och paket förståss. En film, whiskeyglas och lite annat fick han av mig.


Det här är min underbara sambo:


Uppklädd för fest våren 2006


Filmmaskerad


Midsommar 2006


Boas och Bella på Marie och Larrys bröllop. Sommaren 2007


Discofest 2008


Besök i Fränsta, sommaren 2008


Spanien, sommaren 2008


Turkiet 2007.

Ja, det är min fantastiska pojkvän!
Älskar dig, Boas!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: