Fullt upp!
Publicerad:

Det bara strömmar in bokningar! Nu har jag fullt  med bokningar enda fram till den 23 juni. Så vill du ha en tid så får det bli efter den 23 juni! Roligt att det är populärt med nagelförlängning!

Idag jag nudelwok med kyckling och kokosmjölk. Mycket gott, men jag får ALLTID så himla ont i magen när jag äter något med kokosmjölk i. Jag är inte överkänslig eller allergisk mot något, men nu tror jag att jag inte riktigt tål kokosmjölk, då det känns som det är en enormt stor sten i magen som rullar runt och fram och tillbaka i magen. Undra hur vanligt det är att man är allergisk mot kokosmjölk?

Boas är och spelar tennis igen och jag är lite uttråkad.... Sitter och tittar på TV3 och Paris som ska hitta en ny bästis. Lagomt spännande...

På torsdag ska vi hämta vår nya soffa i Umeå! Längtar så!!! Imorgon ska Boas och jag slänga ut våra nuvarande soffor. På lördag ska vi ha soffinvigningsfest, samtidigt som vi firar Boas som fyller år på söndag och kollar på Sverige-Danmark i fotboll.

Nu ska jag försöka hitta på något att göra..
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: