Blandade bilder från Midsommarhelgen!
Publicerad:


Klockan 01.14 körde vi över "Högakusten bron" kvällen innan midsommarafton


Midsommarafton var vi en sväng till Norra Berget i Sundsvall. Picknick med ett helt gäng. Här sitter Boas och min syster Marie och käkar.


Picknick på Norra berget, midsomamrafton


Min systerdotter Bella fyllde 3 år den 26 maj. Men hon fick presenter av mig i helgen som var!


Bella och Boas redo för fest


En glad Boas!


Jag, med pappa i bakgrunden


Min lillasyster Caroline var lika snygg som vanligt! Jag tvingade henne att posa, till slut ställde hon upp! "Looks like a Hollywoodstar!"

Embla och Bella gungar


Boas och jag på midsommardagen

VARNING FÖR BILDEN NEDAN!

Det här är alltså jag... Om jag minns rätt så var det en av mina kusiner som lärde mig att vända på ögonlocken när jag var liten...


Kan man vara sötare än så här?? Gabbe, 7 månader.


Bella får naglarna fixade!


Hemresa, en solig söndag. Ser ni segelbåten?


Skuleberget, vid Högakusten!

Det var alltså några bilder från Boas och min fantastiska Midsommarhelg i Timrå och Fränsta!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: