Är nu i Fränsta!
Publicerad:

Kom hem till Fränsta för et par timmar sedan. Igår åkte vi från Skellefteå vid 21.30. Klockan 2 var vi framme i Timrå där vi sov hos syrran i natt. Klockan 7 imorse väckte hon mig och jag fixade hennes naglar så nu har hon fina naglar! Vid 12 åkte vi till Norra Berget i SUndsvall och käkade lunch, mysigt! Men vi var inte ensam på berget direkt.... Tror att hela Subdsvall firar midsommar där!. Klockan 15 kom vi hit till Fränsta och snart ska vi åka till sommarstugan och grilla. Imorgon åker vi tillbaka till Timrå, då vi ska fira Maries 30-årsdag!

Jag har ju inte skrivit på några dagar då jag har haft fullt upp på jobbet, men senaste nyheten är att jag KOMMER att få Starta Eget bidrag!!! Så i sex månader så kommer jag få pengar och jag kommer under den tiden inte plocka ut pengar ur företaget. Så skönt att jag får starta eget bidrag ända fram till januari!

Sitter nu och kolla på bilder som mamma har tagit senaste halv året och hittade massa fina bilder som jag vill ha... Tänkte att jag lägger ut dem här så slipper jag spara dem i mailen. Som vanligt blir det mest bilder på mina fantastiska syskonbarn:


Bella på 3-årsdagen


En glad Gabbe, 6 månader


Bella äter mat.... med hela ansiktet!


Bella öppnar paket!


Familjen Ojo....men någon saknas... Nämligen...


Sötisen Gabbe!!!

Nu ska jag åka till Stugan i Gissjö! Bilder från Midsommar och 30-årsfesten kommer nästa vecka.

Trevlig Midsommar alla!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: