Söndagkväll...
Publicerad:

Nu börjar helgen närma sig slutet. Det har regnat exakt hela helgen, så Boas o jag har varit inne och kollat på film hela helgen. Igår kväll var jag dock iväg på en trevlig inflyttningsfest. Min nagelvän Therese och hennes sambo Robban har precis flyttat till en fantastisk lägenhet i stan. Här kommer några vimmelbilder från festen:


Jag är redo för party!


Partyglada tjejer!


Fler glada tjejer!


Jag och Malin


Värdinnan för kvällen, Therese, verkar vara inne i en diskussion...
 
En mycket trevlig fest. Vid 00.00 kom Boas och hämtade mig...

Idag sov vi till klockan 11.30. Sedan har vi bara kollat på film hela dagen! Kom precis hem från bio:n. Vi såg "Public Enemy" En bra film, men lite långsam. Johnny Depp är dock riktigt riktigt bra! Som han alltid är!

Nu ska jag börja söka efter lite recept, för på tisdag ska vi bjuda hem Månika o Peter på middag och jag har ingen idé om vad vi ska göra för mat...

Imorgon jobbar jag igen mellan 9-18.30. En lagomt lång arbetsdag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: