Shopping, shopping!
Publicerad:

Har fått mycket gjort idag. Har färgat håret, plockat undan en hel del, strukit alla ostrukna kläder och shoppat!!! Först var jag på Jacks och handlade, sedan på jysk. Så när jag kom in till stan hade jag så stora påsar att jag inte kunde gå runt med dem så jag lämnade dem hos Boas på DAllas. Såg en skymt av Kevin Borg som spelade på stora scenen mitt på dagen. Gick vidare till systemet för att köpa en vinare, och där var det massa, massa människor. Apotekt i stan hade hunnit stänga tyvärr, så jag blev tvungen att cykla till coop för att få tag på det jag ville ha. Men innan jag lämnade stan köpte jag en väska och lite mat. När jag väl cyklade från Coop hade jag packat cykeln överfull med kassar. Shit, vad det får plats mycket på en cykel! Nu är jag hemma iallfall och ska packa ihop lite grejer för ikväll ska boas o jag till stugan och sova!
    Taggar:


   Gurkiss

Trillade in hit till dig via mer trafik så jag tänkte vinka hej innan jag går vidare :)



ha de gott.

// Gurkiss


2009-07-05 / 21:59:50
Blogg: http://gurkiss.com/wp





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: