Min önskelista!
Publicerad:

Önskelista 2009

1. Ansiktsbehandling
2. Morgonrock i frotté
3. Filmen Twilight
4. Sjalar, färgglada gärna med lite glitter i.
5. Högtalare till min iPod
6. Heath Ledger collection  (box med tre filmer)
7. Salt/pepparkvarn i trä
8. Bakningsgrejer, ex. brödkorgar, kakfat i 3 nivåer, tårtfat med fot, roliga sockerkaksformar av alla dess slag, färgglada uppläggningbrickor o.s.v.
9. Receptböcker- mat och bakning
10. Hängande fönsterlampor i glas (genomskinliga, små och enkla)
11. Taklampa till vardagsrummet  (Rosina från ÖB kanske...)
12. Svarta krukor, mellan 16-22cm i O.
13. Smycken av alla dess slag (helst i Silver)
14. Presentkort på kläder o inredning
15. Bli bjuden på lyxrestaurang i London! :-)

Det var det. Kommer jag på något mer som jag önskar mig i 27-års present, så kommer jag skriva in det och lägga ut önskelistan på nytt! 
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: