Hur mycket orkar du äta?
Publicerad:

Jag har ju länge haft en idé, som är ganska galen, men som jag verkligen skulle vilja genomföra! Boas vill inte följa med på mitt galna förslag tyvärr. Så just nu söker jag någon som vill följa mig på en galen cykeldag! Så här ser upplägget på den galna dagen ut:

11.00 Börjar cykla från stan till Stackgrönnan
12.00 LUNCH:Käkar en räkmacka till lunch
13.30 Cyklar tillbaka till stan, upp till Pizzeria Tre Kronor
16.00 MIDDAG: Käkar en Calskrove (en calzone med ett skråvmål inbakat i den) på Tre kronor
17.30 Cyklar vidare till Bergsbyn
19.00 EFTERRÄTT: Käkar en stor mjukglass i Bergsbyn till efterrätt.
20.00 Cyklar hem. Mätt och belåten!


Lunch: Räkmacka, med massa massa räkor på! (bild fr. google.se)


Middag: Calskrove på Tre Kronor. Skråvmål och pizza i samma maträtt (bild fr. google.se)


Efterrätt: Mjukglass i Bergsbyn

Känner du för att följa med mig på en trevlig och mättande cykeldag så måste du höra av dig!!! Och du skulle bara våga att göra denna cykeltur utan mig!!! Min idé, så jag vill följa!
    Taggar:


   EMÕKE

ÅÅÅ jäklar vilken glass!


2009-07-23 / 21:45:14
Blogg: http://dolcevitaa.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: